Zápisky z přednášek Managementu. (thx to Cukr)
--> Plánování
--> Organizování
--> Rozhodování
--> Vedení
--> Komunikace
--> Kontrola
--> Profil a osobnost manažera
Přednášky z Podnikového managementu. Odkud jsou, to už nevím. Nicméně na 33 stranách najdete mj. vymezení pojmů, vývoj školy managementu, řízení, principy manažerské práce, manager, plánování, personální činnost, rozhodovací procesy, proces komunikace, etika.
![]() |
Podnikový management > | velikost 251 kB | číst ve wordu (33 str) |
Přednášky ze Strategického managementu na téma: proces, strategie efektivnosti, cyklus, inovace a invence, typy podnikatelských strategií, inovační strategie, podnikatelské řízení, plánování, analýza, konkurence, organizace, zhodnocení a výběr. Thanks to Milan.
![]() |
Strategický management | velikost 120 kB | ve wordu 2007 (20 stran) |
Zápisky z předmětu Management obchodní firmy o vývoji a rozdělení ocbhodních jednotek apod. (by Cukr)
![]() |
Management obchodní firmy | stáhnout v raru | velikost 214 kB (5 MB) | 19 stran |
Seminárka povrchně zkoumající dopad změny kapitálové struktury na tržní cenu akcií na příkladě českých energetických společností v letech 1997-2000.
![]() |
Kapitálová struktura | velikost 310 kB | číst ve wordu (13 str) |
24 vypracovaných maturitních témat z Marketingu (koncepce mkt, mkt prostředí, mkt výzkum, chování kupujících, etapy cíleného marketingu, komplexní výrobek, značka, vývoj výrobku, životní cyklus výrobku, cíle podniku při stanovení ceny, slevy, stimulace, reklama, nástroje podpory prodeje, způsob distribuce, vertikální a horizontální marketingový systém) (thx to Cukr)
![]() |
Marketing > | velikost 245 kB | číst ve wordu (49 str) |
Několik základních stručných témat z Marketingu.
--> 1. Pojem, typy, druhy
--> 2. Trh a tržní mechanismus
--> 3. Marketingový průzkum - cíle a metody
--> 4. Strategické plánování - tvorba, význam
--> 5. Marketingový systém řízení - fáze, nástroje
Vypracované stručné okruhy z úvodu Marketingu. (thx to Cukr)
1. Podstata marketingu a jeho role ve společnosti
2. Prostředí marketingu
3. Marketingový výzkum
4. Marketingový informační systém
5. Nákupní chování spotřebitelů
6. Trh a cíleny marketing
7. Komunikace a stimulování prodeje
8. Spotřební predispozice
9. Potřeby a jejich pojetí
10. Kvantitativní a kvalitativní výzkum trhu
11. Segmentace spotřebních trhů, typologie spotřebitelů
12. Výzkum amrketingové komunikace